torsdag 24 november 2011

Varkala, vart kara Varkala

Nu ar det snart dags for oss att dra vidare, pa mandaga narmare bestamt. Sa vi passade pa att aka till vart kara varkala en kanske sista gang. Det var lika underbart so vanligt, dock lite mulet men annars kanon o jattehoga vagor.

 Vi kopte forst en jattegod brownie sen  efter stranden at vi ett par goa hamburgare, jatte goda cheese and garlic naan brod, mums! Er tog en Ol o jag tog en granatsapples juice, jattegott, och en jordgubbs o vattenmelons smoothie, annu godare!  En underbart harlig dag.

 HAj!





3 kommentarer:

  1. mmmmmmm vad gott det ser ut!
    Ni måste berätta om hur resandet går sen, jag är nyfiken!
    Imorn åker jag till göteborg över helgen, det ska bli kul! förra helgen var jag ju kvar här på Åland, vi hade ju personalfest, det var jättekul.
    Jag har fått en ny kompis som bor i mitt hus, han är med från sverige, veckopendlar också, till FLOGSTA! haha, sjukt rolig är han med
    Jag har dessutom fått finsk psykologlegitiation med! wohoo, så nu kan inget stoppa mig! saknar er, var rädda om er o ha jättekul!
    Pussokram

    SvaraRadera
  2. Fan tycker att ni tränar för dåligt på denna resan, dags att ta tag i träningskläderna och ut och spring på stranden, lyft er själva i ett träd och öva långkast med cocosnötter. Jag följer eran träning flitigt

    SvaraRadera
  3. Träna orkar väl ingen jävel hålla på med när man njuter av livet? Hahahaha, men kom hem snart era busungar! :)

    SvaraRadera